دات نت نیوک
X

اخبار شهر مهر ملکشاهی

مراسم آبروی محله در ملکشاهی برگزارشد

25 خرداد 1396 14:43 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 1 با 2 رای
مراسم آبروی محله در ملکشاهی برگزارشد

به مناسب شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر، مراسم آبروی محله، گرامی داشت شهید جواهری و شهدای محله خلیلوند در شهرستان ملکشاهی برگزارشد.

به گزارش ملکشاهی خبر، به مناسب شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر، مراسم آبروی محله در شهرستان ملکشاهی برگزارشد.

این مراسم به همت سپاه ناحیه ملکشاهی و بنیادشهید شهرستان ملکشاهی، گرامی داشت یادوخاطره شهید جواهری و شهدای محله خلیلوند اجرا شد.

"سیدعبدالله امینی"، امام جمعه ملکشاهی در این مراسم گفت: جهاد بابی از ابواب بهشت است، آخرین خطبه امام علی (ع) قبل از شهادت خطبه جهاد بود.

وی اظهار کرد: امام علی (ع) در خطبه جهاد فرمودند؛ مسلمانان دو راه دارند یا اهل جهاد هستند که اگر اهل جهاد بودید اهل عزت و اقتدار خواهید بود.

امینی افزود: راه دوم راه ذلت است، راه ذلت راهی است که در آن جهاد ترک شود، کسی که ترک جهاد کند، خداوند متعال لباس ذلت را بر او می پوشاند.

امام جمعه ملکشاهی گفت: ما به برکت حضرت امام و مقام معظم رهبری، راه جهاد را انتخاب کرده ایم راهی که سیدالشهداء (ع) انتخاب کرد.

وی تصریح کرد: جهاد یک زمانی جهاد جنگ است و می رویم مبارزه می کنیم و شهید می شویم و یک وقتی جهاد فرهنگی است و باید در عرصه فرهنگی زینب گونه کار کنیم.

امینی اذعان کرد: جهاد ما فقط جهاد با شمشیر نیست، امروز در این زمانه امام مسلمین مقام معظم رهبری دستور آتش به اختیار داده اند، این دستور در طول انقلاب برای اولین بار از سوی رهبری معظم انقلاب صادر شده است.

محفل قرآنی، اجرای تواشیح، مداحی و خاطره گویی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

ویدئو
,
تصاویر پیوست
امتیاز دهید:
نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.